Secret Santa (II)

Vandaag vond ik een dikke witte enveloppe in de bus…. van een onbekende afzender… spannend!

En ik ontdekt al sebiet dat ik weer met mijn gat in de spreekwoordelijke boter gevallen ben want na deze creatieve madam vorig jaar, wees het lot dit jaar deze creatieveling aan als mijn Secret Santa….

 

Heel erg bedankt Maud voor de prachtige kadootjes… een zelfgemaakte halsketting voor mij, vollédig mijn ding en in mijn lievelingskleur…. zelfgemaakte haarspeldjes voor Maren… zelfgemaakte magneetjes die ons magneetbord zeker gaan opfleuren en om het helemaal compleet te maken zaten er ook nog 6 smurfjes in het pakje voor Tiemen. En oh boy terwijl ik dit schrijf spelen de smurfjes al de hoofdrol in zijn nieuwste rollenspel. Ik las dat je een beetje ongerust was of dat wel ok was, zo iets niet zelfgemaakt…. aheum, ik weet niet of je de vreugdekreet helemaal tot aan de andere kant van Gent gehoord hebt maar ze was er wel degelijk! Helemaal schot in de roos!

Ik ben al fan geworden van je facebookpagina ondertussen en ik zal vast en zeker je creaties in de toekomst blijven volgen….

Heel heel erg bedankt! Ook aan Tess trouwens om het Secret Santa gebeuren dit jaar weer te organiseren, als ik het zo her en der lees heb je weer heel veel mensen een leuke verrassing bezorgd!

En nu ben ik heel erg benieuwd wat mijn SeSa slachtoffer vond van haar kadootje!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Secret Santa (II)

  1. missfolies zegt:

    Mooi! En hopelijk krijg je snel verlossend nieuws van je eigen “slachtoffer”, spannend. Alvast prettige feestdagen gewenst, met of zonder christmas spirit! 😉

  2. Ilse zegt:

    Jouw SeSa-slachtoffer vond haar cadeautje alvast super! Echt heel goed gekozen, bedankt! 😀 Ik ga er zometeen over bloggen.

Geef een reactie

