dingen die ik met u wil delen 2012/2

  • dat de nieuwe poetsvrouw wel eens de witte raaf zou kunnen zijn, het is hier nog nooit zo grondig gepoetst door een poetsvrouw… en ze had een briefje gelegd met wat ze allemaal gedaan had en ook wat ze niet kunnen doen had (omdat het hier écht vuil lag). Eerste test super geslaagd dus. Ben benieuwd of het blijft duren en of er geen andere zaken gaan opduiken.. maar iets zegt me dat ik deze keer écht wel dikke chance heb….
  • dat de zoon zijn oorlogswonde er na 9 dagen al hééééél wat beter uitziet, nog de tweede dosis ab uitnemen en dan kunnen we ook dat akkefietje verticaal klasseren.
  • dat Maren ontdekt heeft hoe ze in en uit de zetel moet…. goed voor mijn rug, minder goed voor mijn hart want haar manier van uit de zetel duiken bezorgt me telkens een kleine hartstilstand maar bon… weer een stukje zelfstandigheid erbij!
  • dat ik dinsdagavond moet werken en de kindjes dus moet laten voederen, badderen en in bed stoppen door een babysit. En dat ik daar tegenop zie. Pas op ik vertrouw de babysit 1000% natuurlijk maar toch, Tiemen zijn bedrukte gezichtje en stille stemmetje ‘maar dan ga ik jou missen’ pffff. Not likin it. Maar niet veel aan te doen dus, it comes with the job…
  • dat ik onze eerste vakantie voor dit jaar geboekt heb, jèèèèèèèèj. We gaan een weekje naar zee in mei samen met oma en opa. Heeft oma iets om naar toe te werken met haar revalidatie (ze kreeg onlangs een volledige prothese in haar knie) en wij iets om naar uit te kijken. Dat ik ook al stilaan plannen maak voor de zomervakantie. Ik heb dit jaar echt een vakantiebudget uitgetrokken en het ziet er naar uit dat we dus toch en voorjaar én zomer én najaar kunnen weggaan voor dat bedrag. En neen dat is niet exuberant veel. Maar wij zijn met weinig kontent, als we maar eens weg zijn!
  • dat ik eigenlijk nog meer uitkijk naar ons weekendje weg eind april met de bammekes. Voor het tweede jaar op rij gaan we op weekend naar de Westhoek , 13 mama’s en 20 kindjes…. ambiance verzekerd!
  • dat ik mijn boekenkast wat aan het uitdunnen ben door boeken tweedehands te verkopen maar dat niet echt lukt als je natuurlijk in datzelfde tweedehandsboekenwinkeltje méér boeken koopt dan verkoopt.. oops!
  • dat ik voortaan élk jaar sneeuwbottekes koop voor de zoon ;-). Als dat het is wat de èchte winter tegenhoudt dan heb ik die 15 euro er graag voor over…
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op dingen die ik met u wil delen 2012/2

  1. Nathalie zegt:

    Allereerst, je schrijft superleuk en ik lees hier echt graag 🙂

    Ik duim mee dat je uw poetsvrouw niet op een dag vind in haar onderbroek en dat je living blijft staan zoals hij staat 😮
    Super zeg voor je vakantie, ons eerste vakantie van het jaar ligt ook vast.. aftellen!

    Erhmm dat boekenwinkeltjesprobleem klinkt me maar al te bekend in de oren 😮

    Sneeuwebotten EN winterbanden koop ik vanaf nu ook ELK jaar.. 🙂

    • zegt:

      merci voor het compliment! ja zeg winterbanden, ik had het bijna ook gedaan, heel kontent dat ik me toch bedacht heb. al kan het toch nog echt winter worden zei de weerman deze ochtend op de radio. ik ben benieuwd!

      • Nathalie zegt:

        Nu ja, wij moesten zo ie zo nieuw banden hebben. Dus kozen direct voor winterbanden met de pech dat we nu in maart/april nog is moeten investeren in zomerbanden. Maar soit, als dat de winter weg houdt,,was het de investering waard! :))))
        Heef het vorig jaar of jaar ervoor ook niet gesneeuwd in februari nog? Hopelijk niet eh, maar je weet nooit dat het nog komt.. :p
        En anders heb ik alvast ook een groep op FB voor baby en kinderspullen kwijt de geraken (winterbotjes enz.. hehe)

Geef een reactie

