Party!

Jaja wat vond ik gisterennamiddag in mijn mailbox? Een uitnodiging voor de zoon…. voor een fuifje! Zonder mama!

Wel braafjes natuurlijk. Op school. Met juf. Van 16.30 uur tot 18.00 uur.

Maar mét echte inkomkaart! (mama mag wel betalen) En mét thema! Disco! Wiehoew. (mama is jaloers)

Zijn eerste fuif jong. Hij wordt groot. Ik word oud.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Party!

  1. Eilish zegt:

    Wacht maar tot ie nog groter is … you ain’t seen nothing yet ! Zelfs ik met een al 16-jarige in huis weet nog niet half wat me te wachten staat (en misschien maar goed ook :-))

Geef een reactie

