De foto!

En hier is de foto die meteen ook de voorkant van het geboortekaartje werd!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op De foto!

  1. Lies zegt:

    Oooooooooooooooooooh keimoooooooooiiiiii!

  2. missfolies zegt:

    Inderdaad héél mooi! Had ook eerst zoiets in gedachten voor ons nummerke twee, maar zoals je gezien hebt is het toch iets helemaal anders geworden.

  3. Lies zegt:

    Heel mooi!!! dit hebben wij ook ongeveer in gedachten voor een eventueel nummerke twee. Voor nummerke 1 heb we een paar dagen voor ik beviel al eens uitgeprobeerd met de namen in het zand. En die foto’s zijn zo mooi! Nu zouden we er zoals bij jou ook dat nummerke 1 bij willen zetten. (dju ik dacht dat dat origineel was ;-))

    • birgit189 zegt:

      awel ik had eigenlijk de bedoeling enkel de naam op het strand maar tiemen liep daar rond te spelen en zot te doen en dus trokken we wat foto’s van hem ook. En toen ik ’s avonds de foto’s bekeek vond ik deze zooooo mooi! Echt een toevalstreffer! En idd, die fotoreeks die toen gemaakt is, is één van de mooiste die ik ooit gemaakt heb, het licht was zo onvoorstelbaar mooi die dag. We hebben in april dan geprobeerd om de bedankingskaartjes op dezelfde manier te maken maar het licht was toen echt niet mooi en die waren compleet mislukt.

Geef een reactie

