Nieuwe rubriek: kokenete

Wees gerust ik heb geen Mme Zsazsa ambities of ga niet consequent alles noteren wat wij eten of hoe wij dat klaarmaken. Maar zo af en toe heb ik geen inspiratie en dan durf ik al eens een paar blogs openen op zoek naar een leuk, vlug, lekker receptje. In dat kader heb ik hierboven ergens een nieuwe pagina bijgevoegd waar ik zo nu en dan een receptje zal neerschrijven. U weet nooit dat u ook eens zonder inspiratie zit hé…. 😉

Om te beginnen een grote hit hier bij ons pastaliefhebbers: macaroni à la mama!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

