dingen die ik met u wil delen 2012/3

  • dat ik ièts ging halen in den ikea en met een volle kar buitenkwam (sounds familiar wss, ik denk dat er daar iets id lucht hangt wat ons doet kopen – of er zit iets in die vleesballekes da kan ook)
  • dat Tiemen de o zo grappige Mr. Bean ontdekt heeft en het duidelijk is dat hij een kleinzoon van zijn opa is. (net niet over de grond rollen vh lachen dus :-))
  • dat Maren met veel smaak zelf een volledig bord spaghetti gegeten heeft gisteren en we dus kunnen stellen dat ze écht helemaal weg is met het alleen eten  nu. En ik ben daar wreed kontent om.
  • dat ik superkontent ben dat mijn twee kinders even grote pastaliefhebbers zijn als ik.
  • dat ik echt wel bezig ben met al mijn goede voornemens (behalve 1) en ik in dat kader deze week 2 hele toffe downmama’s leren kennen heb
  • dat het goede voornemen dat niet lukt te maken heeft met eten (en ja ik ben op dit eigenste moment een emmer popcorn naar binnen aan het gooien en aan het doorspoelen met een literke cola)
  • dat de uitvoering van 1 goed voornemen een beetje vertraging opgelopen heeft omdat mijn dochter mijn haakwerk uitgetrokken heeft
  • dat ik vrijdag 15 jaar werkte waar ik werk zeg. 15 jaar. Ik. word. oud. echt!
  • dat mijn mama haar revalidatie precies zijn vruchten begint af te werpen en ik daar heel blij om ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

