mama is moe!

ik ben echt moe. En als ik moe ben dan laat ik me vangen en gooi ik me in de suikers. Ja en ik weet het Sonja Kimpen dat is verkeerd. I know. ik zou moeten frisgekleurde groenten en fruit eten. En gaan sporten. En mijn geest vrij maken van alle zorgen. En nu mag ik niet zeggen dat ik daar noch de tijd, noch de energie voor heb. Want je hebt even vlug een slaatje klaargemaakt dan naar de mcdo gereden. Je kan evengoed te voet je boodschappen doen als den delhais maar 10 minuutjes te voet is. I know.

Voila, m’n geweten is gesust, de wetenschap dat ik wéét dat ik verkeerd bezig ben is al veel niewaar. Zelfkennis is is het begin van alle wijsheid 🙂 Spijtig dat zich dat niet vertaald op de weegschaal of in m’n conditie. Echt spijtig. Maar bon ge kunt nie alles hebben in’t leven.  Daar klink ik op #heft glas cola op en klinkt met het scherm#.

En morgen post ik iet serieus, ik beloof het (wreed interessant artikel gelezen vandaag) , maar nu ben ik echt te moe.

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op mama is moe!

  1. Lies zegt:

    Ne pizza bestellen gaat écht veel sneller dan iets klaarmaken zulle. Bovendien, al eens iets proberen klaar te maken van SK? Een half uur my ass! 🙂

  2. missfolies zegt:

    Jij post tenminste nog iéts. 😉 (Hier is het sjokola sjokola & sjokola, die zwangerschapskilo’s zullen nog even moeten blijven plakken)

Geef een reactie

