Verwachtingen

Dit artikel trok deze week mijn aandacht. En niet alleen de mijne heb ik zo hier en daar gelezen op andere blogs, gezien op FB, gehoord tijdens gesprekken met de mensen die ik tegenkwam deze week.

Het trof me, ik ga zeker niet volledig mee in zijn denken, maar bepaalde dingen ga ik wél 100% in mee. Dat hij zegt dat er veel te veel verwacht wordt van (kleine) kinderen tegenwoordig, door ouders, door school, door de maatschappij bijvoorbeeld, daar ben het héél erg mee eens.

Ik had hier een vrij lange blogpost over geschreven maar ik ga hem niet publiceren. Omdat ik denk dat sommige mensen die hier meelezen zich te veel aangesproken zouden voelen en dat mijn bedoeling niet is. U moet het artikel zelf maar eens lezen en er dan zelf uw ding over denken. Echt.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

