Conversaties tussen de zoon en de mama

Gesprek 1:

T: mama ik wil nooit groot worden

M: waarom niet?

T: omdat ik nooit in een ander huis wil wonen, ik wil altijd bij jou en zusje wonen mama!

M: da’s goed jongen #smelt#

Gesprek 2

M: stop met te discussieren tegen mij, ruim op!

T: en ik wil nooit meer bij jou en zus in wondegem wonen, ik ga alleen wonen met Emilio (nvdr: onze kat). Stomme mama! Stomme sus!

M: dan kan je ook niet meer bij mama slapen natuurlijk als je niet meer in Wondegem wil wonen.

T: #stilte#

NVDR: tussen beide conversaties zat toch wel zรฉkers 5 minuten ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Conversaties tussen de zoon en de mama

  1. Eilish zegt:

    Bereid je alvast maar voor op de tijd dat er tussen liefde en haatconversaties maar 1 minuut meer zit (puberkuren)
    ’t Is toch een lieverd die zoon van je !

Geef een reactie

