Dingen die ik met u wil delen 2012/4

  • pfffffff, dubbel pfffff
  • dat ik kwaad ben en teleurgesteld en boos en écht mijn vertrouwen kwijt ben
  • dat ik dag 4 zonder frisdrank goed beëindigd heb en zelfs in deze woeste toestand heb ik er niet echt goesting naar..
  • dat ik de appel-en appelsiensapjes al beu ben, dat wel. ge wordt dat dus rapper beu dan frisdrank blijkbaar. En ja ik drink ook water, ne liter per dag zelfs!
  • dat meneer mijne zoon de laptop ontdekt heeft sinds een dikke week en nu al vrij vlot spellekes speelt, puzzels maakt, kleurplaten inkleurt en schattig o schattig ‘memowy’ speelt op de computer #smelt#
  • dat de dochter zot is van de oma en omgekeerd
  • dat ik vandaag 2 glazen wijn gedronken heb en dat is meer dan het voorbije jaar samen peins ik. Sebiet moet ik na #40dagenzonderfrisdrank# naar een ontwenningskliniek 🙂
  • dat ik het de komende dagen moordend druk heb op het werk en ik peins dat er ’s avonds niet veel energie voor een blogske zal zijn. We shall see….
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dingen die ik met u wil delen 2012/4

  1. Lies zegt:

    Oei zeg, dat klinkt erg. Ik hoop dat het goedkomt. Of dat je er tenminste je weg in vindt. En dat je vertrouwen terugkomt, of een andere manier vindt om zich te uiten, whatever.
    En het is wellicht niet het moment om het te zeggen, maar weet ge wat, lees het onderstaande dan eens als je je wat beter voelt: sapjes zijn qua suikergehalte even erg als frisdrank. Echt waar. En fruit is alleen gezond als je écht fruit eet, met vezels en al. Maar goed, los daarvan: als je een frisdrankprobleem hebt, is het misschien niet slecht om over te stappen op vruchtensap om ervan af te geraken. Zoals een heroïneverslaafde met methadon, geweetwel.

  2. zegt:

    ik weet het dat er evenveel suikers zitten in fruitsapkes :-), ik wil vooral af van het idee dat ik de dag niet doorkom zonder een paar cola’s etc. En ik vervang 90% door water zenne. Dat fruitsap is maar voor ne keer een ander smaakske. En fruit, tja, kijk ik ben blij dat we weer naar de zomer gaan dat er weer fruit aankomt dat ik wél lust: perziken, kersen, meloen, frambozen, njammie! Maar appels, bananen etc, het kan mij echt niet bekoren en dus moet ik me echt verplichten om dat te eten…en dus doe ik het meestal niet. In tegenstelling tot mijne zoon die àlles van fruit gewéldig vindt (gelukkig maar). Gelukkig eten wij wel bijna elke dag onze verse groentjes :-). En dat andere: er zijn zo van die dagen dat alles samenkomt en gisteren was zo’n dag. En gelukkig zijn er andere mensen die dan op zo’n momenten mijn vertrouwen weer een beetje kunnen opkrikken. En mij gelijk geven, da helpt ook 🙂

Geef een reactie

