Een blijvertje!

Oooohw yes dames en heren we have a winner! Onze nieuwe poetsvrouw is een blijvertje!

Ik had het de voorbije weken al door maar deze week heeft ze helemaal bevestigd wat ik de eerste keer al dacht. Kijk, ik ben niet veeleisend. Ik peins: wàt gedaan is moet ik zelf niet meer doen. Dus als onze vorige poetsvrouw de living en de keuken met de franse slag schoonmaakte was ik daar kontent mee. Allé toch de keren dat ze niet afbelde. Dus ik had zeer lage verwachtingen. Maar dat was dus nergens voor nodig.

De eerste keer vroeg ze: wat wil je graag dat er gedaan is? En dus zei ik: de living, de keuken, de hall, de wc. (Dat lijkt niet veel maar wij hebben bv overal glazen deuren en dat is nogal een werk om die allemaal proper te krijgen.) En fluisterde ik voorzichtig: en als je tijd hebt ook de badkamer.

De eerste keer lag er een briefje: sorry aan de badkamer ben ik niet meer toegekomen want het lag hier redelijk vuil (kijk ik ben al een wijvenweek latenwenekeereerlijkzijn post aan het schrijven). Ze had gelijk: het lag vuil. maar de rest was zo grondig gedaan dat ik daar echt niet kwaad om kon zijn (ik had badkamer trouwens ook maar gefluisterd natuurlijk :-)). De tweede keer heeft ze gans de beneden gedaan en een mand strijk. Jèèèèèj!

En vandaag kwam ik thuis en guess what, de volledige beneden was gedaan én de badkamer én ons berghok! Ons berghok! De ramp waar ik al maanden elke avond van zeg: ik moet daar toch eens aan beginnen. En waar ik elke keer opnieuw de deur opnieuw sluit en zeg: jaja, morgen.

IK BEN FAN! En ik laat ze nooit meer gaan!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een blijvertje!

  1. Floor zegt:

    Amai, waar heb je die gevonden…! 🙂
    Als ze nog werk zoekt, geef haar naam en dienst dan maar door! Succes ermee, groetjes

Geef een reactie

