Dingen die ik met u wil delen 2012/5

  • Dat het hier precies back to the future is met de zoon zijn gedrag. damn.
  • Dat 1 woede aanval per dag genoeg is, vandaag waren het er 4! Vier! Waardoor hij tegen vanavond helemaal murw was van woede, verdriet en vermoeidheid.
  • Dat ik me nu vanalles aan het afvragen ben. Is het nieuwe kindje in de klas de oorzaak of is het toch het feit dat hij al drie nachten op rij in zijn eigen bed slaapt en het daar toch moeilijk mee heeft… of is het nog iets anders… aaarrrgghhhhh…
  • Dat de dochter ‘een schatje ‘is volgens de kiné van de thuisbegeleiding maar ook ‘ne kadet’. Tja…
  • Dat de dochter na de loopauto nu de loopfiets ontdekt heeft.. letterlijk… ze loopt met het fietsje tussen haar benen en houdt het stuur vast (ze gaat dus niet op het zadel zitten :-)) that’s my girl!
  • Dat ik vandaag een tijdje bezig was aan mijn eten (knolselderpuree, veenbesjes, peertjes, zwitserse schijven) om dan te constateren aan tafel dat mijn kinders geen fan zijn van knolselder of veenbessen. Damn.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Dingen die ik met u wil delen 2012/5

  1. evy zegt:

    Ha, die van mij doet dat ook, dat gedoe met de LOOP-fiets. Toch flink, van onze dochters, hé 😉

  2. Mijn oudste heeft dat ook héél lang gedaan: gewoon stappen met het loopfietsje tussen zijn benen. En ineens ontdekte hij dat hij op het zadel kon zitten en dat het zo véél sneller ging.

  3. Pingback: Dingen die ik met u wil delen 2012/5 | Wijvenblogs

  4. ismama zegt:

    Tzal de leeftijd zijn zeker Thorben is hier precies ook ne mislukte puber en meestal komt na zijn woedeaanval een droog “JA dank u”

Geef een reactie

