klaar voor wijvenweek!

Jaja morgen is het zover! ik heb het mailtje met de thema’s goed gelezen en afgeprint :-). Ik ga niet op voorhand schrijven heb ik me voorgenomen. Gewoon zoals altijd elke dag iets proberen schrijven maar dan aan de hand van het thema. Ik kijk er al hélemaal naar uit! En, naast de leute van het schrijven, is er natuurlijk nog beter: lezen! Ha! Als al die 229 deelnemende wijven elke dag iets gaan posten ga ik niet veel slapen deze week vrees ik. 🙂

Al een chance dat mijn zondag er ééntje was voor in de boekskes. Rustig kunnen wakker worden samen met de dochter (zonder spring in’t veldje Tiemen die bij opa en oma gaan logeren was), lekker simpel ontbijtje (2 geroosterde boterhammekes met aardbeikonfituur en sneetje leerdammer, njam!), met de dochter naar het tuincentrum geweest alwaar wij beiden in extase waren van een dwergkonijn :-), de dochter eten gegeven en in bed gegooid, mezelve in het zonneke geplaceerd met een dagschotelke van delhaize (no cooking maar nog beter no dishes!), plantjes gepland, terras opgeruimd, mijn fiets vanonder het stof gehaald (drie jaar stof ongeveer) en geprobeerd om tot aan tiemen zijn school te fietsen (met vlag en wimpel geslaagd), nog wat verder in de tuin gelummeld en daarna naar oma en opa gereden om Tiemen af te halen. Voila daarmee heb ik een zeer lange zin geschreven…

We zijn er dus klaar voor! Voor wijvenweek!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op klaar voor wijvenweek!

  1. Pingback: klaar voor wijvenweek! | Wijvenblogs

  2. chrissebie zegt:

    ik ben dus te vroeg om te komen lezen! Ik kom nog wel eens terug!
    groetjes

Geef een reactie

