#wijvenweek: het multitaskende topwijf

Vandaag mogen we ons eens helemaal laten gaan…. over onszelf! Aha! Over waar we trots op zijn. Awel…. ik hoop dat ge 5 minuutjes hebt:

Er zijn een aantal dingen waar ik trots op ben zonder meer : 

dat ik toch nog een A1 diploma wist te halen na een watervalexperimentje in het middelbaar  en een paar vruchteloze eerste pogingen in het dagonderwijs van de hogeschool.  Om vervolgens drie jaar lang een meer dan fulltime job te combineren met 3 avonden en de zaterdagochtend per week naar de les gaan, taken maken, studeren en examens afleggen. We begonnen met meer dan 30 aan de opleiding, we haalden met 6 ons diploma. Ik was er één van. HA!

 ik ben er trots op dat ik op m’n 24e thuis de deur achter me dichttrok en alleen ging wonen. Op een piepklein appartementje samen met mijn 2 katten. Boy voelde dat goed die vrijheid! Maar even blij was ik om elk weekend terug te kunnen keren naar de veilige haven van thuis natuurlijk (maar vrijheid jong wiehoew!)

ik ben er fier op dat ik al meer dan 15  jaar voor dezelfde organisatie werk. Een organisatie waar ik voor de volle 100% achtersta. Dat ik al die veranderingen, woelige, verdrietige, lastige, leuke, ingewikkelde momenten meegemaakt heb, aangegaan ben, er mij in gesmeten heb. En dat ik nog altijd overeind sta. Met hetzelfde enthousiasme opnieuw als 15 jaar geleden, ik durf zelfs zeggen met meer.

Maar waar ik natuurlijk héél fier over ben is dat ik mijn eigen droom achterna gegaan ben. Dat ik mijn geluk niet laten afhangen heb van iemand anders. Dat ik alléén voor die zwangerschappen gegaan ben. Dat ik er in geslaagd ben om die 2 hulpeloze wezentjes die ze 2 en 4,5 jaar geleden op m’n buik legden te laten ontwikkelen tot de flinke peuter en kleuter die ze nu zijn.

En dat ik schijnbaar – mijn post van gisteren gelezen? – moeiteloos een job, een huishouden, een sociaal en familiaal leven combineer met de zorg voor mijn 2 schatjes.

IK, IK BEN EEN TOPWIJF! 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op #wijvenweek: het multitaskende topwijf

  1. Pingback: #wijvenweek: het multitaskende topwijf | Wijvenblogs

  2. Eilish zegt:

    Waaaaw, geweldig !!

Geef een reactie

