Ik ben twee en ik…..

  • weet heel goed wat ik wil
  • weet nog beter wat ik nièt wil
  • haal al mijn truken boven om mijn zin te krijgen of mijn wil door te drijven
  • ga absoluut zeker ooit een oscar krijgen in de categorie dramaqueen
  • ben met stip de snelste ‘indezetelkruiper’ maar ook  ‘uitdezetelvaller’
  • val  graag mijn broer lastig – toch een paar tientallen keer per dag –  om dan met een hoogst onschuldig gezicht met mijn vingertje te wijzen naar ‘die’ die het volgens mij dan gedaan heeft…(nvdr: broer dus)
  • laat geen gelegenheid voorbij gaan om mijn grote vriend Emilio in zijn billen te knijpen (nvdr: emilio romano  is onz kat)
  • ben Belgisch kampioene speelgoedboxen legen
  • kan gelukkig ook goed opruimen (als ik wil)
  • kan ook lief zijn (als ik wil)
  • doe gelukkig nog een flinke middagdut (nvdr: oef!)

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Ik ben twee en ik…..

  1. Pingback: Ik ben twee en ik….. | Wijvenblogs

  2. Lies zegt:

    haha, herkenbaar… incluis het uit de zetel vallen. Voel precies elke dag nieuwe bulten op dat hoofdje. Op de leuning van de zetel gaan zitten mag er hier ook nog bij… als de manier om onze aandacht te trekken wanneer die eens 5 seconden niet volledig op hare hoogheid is gericht 😉

  3. Jessie zegt:

    Wij zijn gisteren bijna naar spoed mogen rijden omdat Ellis op de tripp trapp gekropen was om er vervolgens op recht te gaan staan en dan stijl achterover plat op haar hoofd en nek te vallen. Dit alles op 5 seconden tijd. Ik draaide net op tijd om om de val live te zien gebeuren voor mijn neus *auw mijn moederhart*

  4. ismama zegt:

    oei concurentie voor Merlijn dus op de oscaruitreiking 😀

Geef een reactie

