FEEST!

Vandaag is het wereld downsyndroomdag! Een feestdag voor alle downkindjes en hun families. Dit jaar voor de eerste keer erkend door de Verenigde naties als officiële feestdag!

En hoe vieren wij dat dit jaar ? Door de mensen te bedanken die er elke dag opnieuw staan, die er elke dag voor zorgen dat Maren een leuke dag heeft. Die met zoveel inzet en liefde mijn kleine uk begeleiden in haar iets tragere weg naar zelfstandigheid. Die geen moeite, vraag te veel is om te doen als het voor Maren is. Die collectief SMOG leerden om nog beter met Maren te communiceren….

Dank u Tamara, Sandra, Sylvie, Eef, Arzu, Delphi, Melissa, Martine, Celia, Regina en alle andere personeelsleden van KDV Het Bengelhof! You rock!

En laat de taart smaken! 🙂

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op FEEST!

  1. Lies zegt:

    Mooi! En je meisje ziet er super uit met haar twee staartjes…

  2. Jessie zegt:

    Geniet van de dag én alle lieve, toffe mensen in de omgeving! Wat een prachtige dochter heb je! Zo snoezig met die staartjes!

  3. Geniet van jullie feest! Ze ziet er inderdaad een echte kapoen uit 😉

  4. jessiedior zegt:

    Ik volg al een tijdje je blog, op aanraden van Patsy. Ik ben ook bezig via IVF om een BAM mama te worden, binnen 2 weken start ik met ronde 6 en hoop ik echt dat het deze keer wel lukt en dat ik ook een prachtig kind zoals één van de jouwe mag krijgen. Proficiat en vandaag spreciaal voor je fantastische dochter!

  5. TheMiss zegt:

    Amai seg, zo’n knappe foto!

  6. ismama zegt:

    schoon meiske hé die Maren van u

  7. Patsy zegt:

    Heel erg leuke foto! Je schrijfseltjes lopen gewoon over van de liefde voor je kindjes…heerlijk! Hopelijk had ze een leuke feestdag.

  8. Oh, dat kopje! Om echt helemaal bij weg te smelten. Geweldig is ze!

  9. sylvie De Bruyne zegt:

    Oh zoooooo mooi.Ik ben dan ook erg blij dat Maren in mijn groepje zit.Het is een plezier om voor haar te mogen zorgen.Ze heeft je zoveel liefde,de schat!!!

Geef een reactie

