Dingen die ik met u wil delen 2012/6

  • dat de dochter blozende wangskes had van buiten te spelen deze namiddag, zàlig!
  • dat de zoon een dagje rotverwend geweest is bij oma en opa, hij was een beetje ziek (pas op ’t is nen échte ‘man’ op da gebied. Wreed veel medelijden met zijn eigen en al, ge kent dat) en mocht dus op verlengd weekend
  • dat ik de drukste werkweek in jàren achter de rug heb en hey kijk ik heb het overleefd. ik zal zelfs meer zeggen ik vond het een leuke, interessante werkweek.
  • dat ik al een maand frisdrankvrij ben ondertussen.
  • dat ik gisteren met de zoon nieuwe speelschoenen ging kopen (van Cars natuurlijk) en ook buitenkwam met de meest schattige sportschoentjes voor Maren: goud met roze. Echt. En dat daardoor ik al heel de dag ‘walking in my golden shoes’ ofte ‘diggi-loo diggiy-ley’ van The Herreys aan het neurien ben. (ja ik ben ook songfestivalverslaafd, da was nog iets voor de wijvenweek geweest feitelijk, ze wonnen in ’84 trouwens :-))
  • dat Maren dikke kushandjes gooit naar Sylvie! Veel veel moed voor de komende immobiele maanden, maak er het beste van, geniet van het zonneke en vooral maak er u niet lastig in. Het komt weer goed en dat is het belangrijkste!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

