Lente!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Wat een zàlig weertje toch hé! De natuur komt weer tot leven en mijn kindjes ook lijkt het wel! Buiten spelen! We hebben een kleine stadstuin en vanmiddag zag je bijna geen gras door al het speelgoed dat verspreid lag :-). Vooral de glijbaan was populair vandaag… niet om te glijden zenne, neeje daar doen wij niet aan mee. Om eraan te hangen, op te klimmen, af te springen… daar gebruiken wij dat hier voor. Als ik kleine zus zo bezig zie dan vermoed ik dat ze eigenlijk nog een grotere waaghals dan haar broer zal zijn, ze wordt nu nog een beetje tegengehouden door haar motorishce beperkingen maar watch out.

Vandaag trouwens weer een belangrijke stap richting alleen stappen gezet: alleen staan! madammeke ging beneden op de glijbaan rechtstaan.. handjes omhoog. Eerst dacht ik dat het een lucky shot was maar neenee, de ganse middag ging ze alsmaar overal los staan.; zonder zich ergens aan vast te grijpen. Good! Weer een stukje evenwicht bij dus.

En broer leerde zus ook het fenomeen ‘ijsje ‘kennen. En ik moet zeggen, Maren is normaalgezien niet geneigd nieuwe dingen te proberen, laat staan te aanvaarden maar het aardbeismaak ijsje van broer kon haar goedkeuring precies wel wegdragen. Ik zal broer vragen om ook eens te proberen haar boterham en fruit te laten eten, wie weet! 😉

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Lente!

  1. Lies zegt:

    Jeej super! De volgende fase is stappen, dan op de glijbaan klimmen en dán er meteen afspringen 🙂
    Ik had hier dit weekend ook bijna prijs. Marleen en Jolien en Lena waren komen spelen, en Jolien (4 jaar) sprong gewoon van ons glijbaantje ipv te glijden. Fien kroop er achteraan en stond dan zo door haar beentjes te buigen alsof ze ook wou springen. Ik heb haar gelukkig kunnen overtuigen toch maar op haar poep te gaan zitten, oef 🙂

  2. ismama zegt:

    misschien kan Tiemen mama dan ook leren fruit eten, alsem dan toch bezig is :p

Geef een reactie

