Welkom downerkes! :-)

Mijn lezertjes hier herinneren zich vast en zeker nog wel mijn goede voornemens van begin dit jaar. Eén van mijn goede voornemens was om vrijwilligerswerk te doen, mij in te zetten voor iets, belangeloos. Alhoewel belangeloos zou ik het niet echt noemen wat ik gekozen heb. ik ben sinds kort actief als vrijwilliger bij Downsyndroom Vlaanderen. (ga vooral eens kijken naar de peuterpagina en dan vooral naar het deeltje over SMOG, Maren mocht model spelen :-))

Ik heb een beetje (een heel klein beetje) geholpen aan het samenstellen van het nieuwe nummer van Tripliek, het tijdschrift van Downsyndroom Vlaanderen. Ik mag er vanaf nu een column in schrijven elke keer en in mijn eerste column verwees ik naar deze blog. Dus zwaai zwaai dag nieuwe lezers! Welkom hier!

Daarmee zijn mijn eerste stapjes in het vrijwilligerswerk gezet, al fijne nieuwe mensen leren kennen en dat worden er binnenkort hopelijk nog veel meer!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Welkom downerkes! :-)

  1. els decadt zegt:

    voila, hier alvast een nieuwe lezer ! Leuk om lezen die verhalen van een kleine down, zo herkenbaar ! je hebt een vlotte pen !
    mama van Emiel (ds 11jaar)

  2. Marijke zegt:

    Plaats uw werk als columniste maar op uw Blog… zo kunnen we meelezen ;-))

Geef een reactie

