Niet veel van zeg

Ik ben een beetje moe. Boosdoener is de kies! Echt als die er eindelijk doorstaat geef ik een party, een pyama party waarschijnlijk want tegen dan heb ik geen energie meer om kleren aan te trekken. It was a hell of a night last night!

En ik ben niet veel van zeg als ik moe ben. Dus blog-noodplan: wat hebben we vandaag gedaan?

  • auto voor de eerste onderhoudsbeurt naar de garage gedaan, 25 minuten ongestoord in mijn boek kunnen lezen terwijl mijn autootje gepoetst en gesmeerd werd (jèèèèj)
  • boodschappen gedaan: échte boodschappen gelijk eten en toestanden maar ook de schattigste knalroze schoenen voor mijn dochter (haar 4e paar: het kind wordt straks imelda marcos met al die schoenen ;-)) en hele mooie voor mezelf voor onder mijn schoon kleedske voor de 2 feesten waar ik dit voorjaar naartoe moet
  • met de zoon naar de nieuwe plopfilm gaan kijken in een zaal vol uitzinnige kleuters en geamuseerde  ouders. De film zelf, goh ja ’t is ne plopfilm, de ambiance was wel leuk, Tiemen zat naast een jongetje van zijn leeftijd en die 2 waren tegen mekaar op commentaar aan het geven. Ergerlijk was de papa van dat jongetje die de ganse tijd zitten Iphonen heeft.. grrrr.
  • een bezoekje gebracht aan de meter van Tiemen en daar heel lekker avondeten gekregen. Merci H!
  • thuisgekomen met 2 slapende kinders op de achterbank en ze bijna ook al slapend uitgekleed, ééntje een fles gegeven en allebei in bed gegooid
  • 2 manden was gereduceerd tot een halve mand strijk en de rest opgeplooid (dikke duim voor mezelf)

Voila daarmee heb ik toch ièts gezegd vandaag 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

