Een nieuwe 40dagenzonder uitdaging!

Yep. Ik heb er eentje gevonden!

40 dagen zonder nagelbijten! Ha! Want ik ben dus een fervente nagelbijtster. ik hoor u denken ‘iiieeeuuwwww’. U heeft gelijk! Maar het is sterker dan mezelf. Al héééél lang!

Toen ik dertig werd wou ik af van één van m’n slechte gewoontes en koos ik ook voor nagelbijten. En ik hield het toch bijna een jaar vol toen! Met maandelijkse bezoekjes aan het schoonheidssalon voor een echte manicure met french en al. Oooow yes! Ik weet begot niet meer wat de aanleiding was om opnieuw te beginnen nagelbijten maar bon eens vertrokken was ik dus écht wel terug vertrokken.

Maar nu ga ik dus een nieuwe poging wagen:  18 mei is d-day!

(ik ging hier een fotoke plaatsen van mijn ‘stompjes’ maar de batterijen van m’n fototoestel zijn leeg. maar ik beloof u regelmatige updates mét foto).

En trouwens: vanavond een blikske cola opengetrokken. Dàt geluid: zààààlig! Maar toen kwam de anticlimax want is dat mierzoet metallicsmakend drankske écht iets waar ik ooit verslaafd aan was? Dat is écht iiieeeuuuwwwwwww! Morgen eens iets limonade achtig proberen…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Een nieuwe 40dagenzonder uitdaging!

  1. TheMiss zegt:

    Hmmm oké, misschien moet ik die colastop dan toch ook maar eens proberen…

  2. Straks raak je verslaafd aan 40dagenzonder-uitdagingen en moet je een 40dagenzonderuitdaging-uitdaging doen 😉

  3. Pingback: goh ja… | durvendromendenkendoen

Geef een reactie

