Dingen die ik met u wil delen 2012/7

  • dat het verschil met het weer van vorig jaar tijdens de paasvakantie immens is maar dat wist u al
  • dat ik maar niet opgewarmd geraak precies, ik heb tot op mijn botten koud! Blèh!
  • dat er turbulente tijden aankomen blijkbaar, dubbel blèh!
  • dat Maren ondertussen helemaal klaar is voor de overstap naar het volgend groepje in de crèche, nog 3 dagen!
  • dat broer me zorgen baart… aanslepende verkoudheid, alsmaar moe… pff tmag écht lente worden!
  • dat we hier een lading chocolade eieren hebben om u tegen te zeggen en we ook een doos duplo en een prinsessentent rijker zijn dankzij de paashaas
  • dat maren terug aan de aerosol zit tot ons beider wanhoop. Zij bleit en ik heb goesting om te bleiten
  • dat ik moe ben maar dat had u vast al afgeleid uit bovenstaande… 😉
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dingen die ik met u wil delen 2012/7

  1. Lies zegt:

    Ocharme zeg. Dat uw kindjes maar rap allebei genezen zijn!

Geef een reactie

