Stillekes

Het is hier maar stillekes hé. Ik weet het. Niet veel inspiratie de laatste dagen. Troubles in paradise, daar zal ik het maar op steken. Niks met de kindjes of thuis of zo maar wel troubles die mogelijks mijn leventje op z’n kop kunnen zetten. Dat er maar rap duidelijkheid komt.

En voor de rest houd ik het rustig want ik ben gelijk een beetje door m’n rug gegaan gisteren… had al een tijdje last van wat zeurderige pijn maar nu is hij echt geblokkeerd.

Tijd voor een rustig gezellig weekend thuis spelen met de kindjes.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

