Jaja….

Aheum. Goeienavond allemaal samen. Ammai, het bezoekersaantal is hier plots explosief gestegen. Hihi.

Jaja. Dat het hopelijk iets losgemaakt heeft en dat het iets in beweging zet zou ik zeggen. Ik ben benieuwd naar hoe de gesprekken deze week gaan verlopen, heb toch de indruk dat er echt veel reacties komen nu van alle mogelijke bewegingen die zich inzetten voor hun medemens. We shall see.

In elk geval bedankt voor de vele reacties… het doet deugd dat mijn verontwaardiging gedeeld is ;-).

Voor de rest kabbelt het leven hier ‘rustig’ voort. De zoon is van z’n melk, wat de aanleiding is, geen idee maar bon, voor het minste krijgen we hier weer of een hartverscheurende huilbui of een woede aanval om u tegen te zeggen. Me not like maar wat doe je eraan. Knuffels en troostende armen en begrijpende woorden en negeren (die woede aanvallen dan). En hopen dat het vlug weer passeert.

De dochter kreeg vorige week bezoek van de thuisbegeleidster en heeft sindsdien een nieuwe hobby: tekenen en kleuren. M. zette haar aan een tafeltje gaf haar papier en een kleurkrijtje en madam was vertrokken. Ammai onze ecologische voetafdruk want er zijn hier sinds woensdag dus al kilo’s papier volgekribbeld.

En de mama die zit een beetje achterop met haar huishouden want bezocht vantweekend 2 binnenspeeltuinen ipv te wassen en te strijken. Maar bon kijk, ik heb mijn dochter een glijbaan zien overwinnen met toch 4 trapjes hélemaal alleen in haar eentje, dat maakt het goed dat ik hier sebiet nog twee manden was moet opvouwen of strijken en het hier dus een latertje wordt vanavond.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

