dingen die ik met u wil delen 2012/8

  • dat een weekendje organiseren voor een bende echt wel veel werk en achtergeloop en stress is, maar bon vanaf morgen het resultaat! Wulle weg…
  • dat zowel moeder als dochter als zoon snotterig zijn, awoeoeoeoe herfstweer
  • dat ik voorzichtig positief ben over het Plopsaverhaal maar pas echt gerust zal zijn als ik dat reglement op hun site veranderd zie staan
  • dat mijne zoon gisteren licht gaf van trots toen hij zijn meter haar project zag uitleggen in het nieuws. Goe gedaan meter H.!!!!
  • dat het status quo is met de boeken die ik hier enkele weken geleden als ‘aan het lezen’ aangaf. Nog geen blz verder geraakt feitelijk…
  • dat ik nu dringend moet gaan opruimen, koffers pakken en lijstjes afpunten…

Baai baai koeievlaai!!!!

allé nog een uitsmijterke: als Kaatje het lieve kind bovenstaande uitdrukking met haar vette grijns de huiskamer ingooit dan ligt mijne zoon plat van het lachen en staat mijn dochter in haar eentje een staande ovatie/mexican wave te doen. Jawel, zelfs na de -tigste keer… Really #roloog#

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

