Aftellen

We zijn nog maar net thuis en we zijn al weer aan het aftellen :-), onze vakanties volgen mekaar in ijltempo op dit jaar….

Nog een dikke week en we zijn weg voor een weekje zee met oma en opa. We zitten niet aan zee zelf maar een km of 2 het binnenland in, naast… ow yes plopsaland :-). Het walhalla voor mijne zoon, een grote bron van ergernis voor mezelf momenteel. Maar bon gezien ons abonnement betaald is en de zoon on-ge-loof-lijk uitkijkt naar zijn uitje met mama alleen naar plopsaland zal moeder efkens haar principes opzij zetten. Dus we gaan alvast een dagje ploppen. We gaan ook een koekskesfabriek bezoeken heeft oma beslist. Ok. Dan. En verder hoop ik dat het goed genoeg weer is om veel buiten te spelen en ravotten en we ook een paar keer naar het strand kunnen.

ik ga alvast mijn drie boeken inpakken en ook mijn Poekie haakwerk want thuis komt dat er toch nie van, van lezen en/of haken.

Maar eerst nog een paar hele drukke werkdagen én een verjaardagsweekend overleven..

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Aftellen

  1. kientjes zegt:

    Leuke blog, hier blijf ik ook wel es hangen ;o)

Geef een reactie

