41

It’s my birthday tomorrow. 41 kaarsjes mag ik uitblazen en de zoon gaat er streng op toezien dat dat ook gebeurt vrees ik. 🙂

41 zeg, toen mijn mama 41 werd was ik er 20! Ik herinner me dat dus nog heel goed. En nu ben ik zelf al zo ver. Voel ik me 41? Goh. ik weet eigenlijk niet hoe dat veronderstelt wordt te voelen dus ik weet het niet. Er zijn dagen dat ik me 18 voel en dagen dat ik me 81 voel zullen we maar zeggen, en meestal daar iets tussenin.

Ik ben niet echt een party animal en voor mij mogen verjaardagen zachtjes voorbij gaan maar ik heb mezelf dit jaar wel een kadootje gekocht. iets kleiner dan vorig jaar (toen trakteerde ik mezelf op een nieuwe auto :-)) maar wel iets heel tof. Een e-reader. Alhoewel ik er enkele maanden geleden nog niet echt van overtuigd was, nu wel dus. En dat gaat rap hier hé, een paar weken over nagedacht, gisteren beslist, bestelt en kijk sè, mijn nieuwe speelgoed ligt hier al naast me te blinken. ik heb al 2 boeken gekocht op bol.com en sebiet ga ik dat ding eens aan de praat proberen krijgen en de boeken er op zetten en eens uitproberen.

En neen, geen zo populaire Kindle voor mij, op aanraden van de ict man op het werk koos ik voor een Sony PRS T1. Met een leeslampje :-).

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op 41

  1. Van harte gefeliciteerd!

  2. Gefeliciteerd! Geniet ervan… En langs deze weg: 41-blog-verjaardags-zoenen…

  3. missfolies zegt:

    Gelukkige verjaardag! Groot gelijk om jezelf zo te trakteren! 🙂 Veel leesgenot!

Geef een reactie

