Fout

Ik zit er aan te denken, ik weet nie waarom maar ik dacht ik zal het efkens bloggen :-).

De allerfoutste opmerking die iemand maakte toen ik na de geboorte van Maren vertelde dat ze downsyndroom had: ‘och ja meiske, kindjes hebben is zorgen hebben hé, kijk onze zoon heeft dit jaar weer herexamens, da weegt ook door zenne’.

Herexamen vs. levenslange handicap. Yep.

Zo een typisch voorbeeld van iemand met ‘veel’ IQ en nul de botten EQ.

Voilà hèhè dat is dan ook weer uit mijn systeem 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fout

  1. Lies zegt:

    Herexamen weegt vooral ook zéér zwaar door op de ouders, haja. Veel zwaarder dan op dat kind zelf. Stel je voor zeg, af en toe eens koekskes brengen, pfff da’s moeilijk. En er rekening mee houden dat hij moet blokken, een HELE VAKANTIE LANG. Zwaar dat dat weegt!

  2. missfolies zegt:

    Aaargh. Sommige mensen….

  3. Tja. Zulke olifanten blijven er maar zijn he :((

Geef een reactie

