dingen die ik met u wil delen 2012/9

  • dat ik een beetje ongerust ben of ik wel alles georganiseerd krijg zo voor morgen en overmorgen. Want morgenochtend zet ik de zoon af op school, zet ik de dochter af bij de crèche, ga ik werken, gaan oma en opa de zoon halen na school om er mee naar onze vakantiestek aan zee te rijden. ga ik de dochter na het werk halen in de crèche, rij er mee naar haar meter alwaar zij gaat logeren, ga ik vandaar een avondje werken/weg, keer ik terug naar de meter om daar ook te slapen, rijd ik zaterdagochtend terug vanuit het antwerpse naar gent moet ik de dochter midddageten geven, de auto laden en doorrijden naar onze vakantiestek aan zee. En liefst zorgen dat ik daar op een treffelijk uur ben voor het middageten. Yep. Mijn organisatietalent wordt weer tenvolle benut. Heb al helse dromen gehad over cruciale dingen die vergeten zijn.. een bed voor de dochter of mijn party outfit.. of deftige schoenen voor onder die outfit… fieuw #veegt zweetpareltjes af#
  • gaan wij dus een weekje naar zee, joepie! En beste weerman alstenblieft géén regen!!!
  • is mijn dochter in staat van opperste deugnieterij van de eerste seconde dat ze wakker is tot ze haar hoofd neerlegt en slaapt. Echt! Ze roept als ze wakker is en van zodra ik haar kamertje binnenkom duikt ze terug haar bed in en doet alsof ze slaapt… omdan gierend van het lachen terug recht te komen… gefopt! Tssss….. en zo gaat dat een ganse dag door 🙂
  • Is de zoon enigzins gekalmeerd ondertussen, laten we hopen dat het efkens duurt… toch liefst gans onze vakantieweek..
  • ben ik zwaar fan van mijn e-reader ondertussen… ge doet dat open en lap sebiet op de juiste blz zeg! Wat een gemak! Boek nummer 1 is al uit en we zijn al geod bezig in boek nummer 2
  • moet ik natuurlijk ook de gewone boeken die ik aan het lezen was én de boeken die ik kreeg voor m’n verjaardag (de nieuwe Brusselmans en de nieuwe Nicci Gerard) nog uitgelezen krijgen. Hm hm.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op dingen die ik met u wil delen 2012/9

  1. Goeie moed met de uitvoering van de planning en een leuke vakantie gewenst!

  2. Lott zegt:

    Ik heb de boeken die ik nog op papier had stuk voor stuk ook elektronisch voor m’n Kindle gekocht en de papieren versies geef ik cadeau!

Geef een reactie

