FIER!

Kijk als ik stoef over mijn dochter haar taalontwikkeling dan moet ik natuurlijk ook stoefen als mijne zoon een hele grote stap zet in zijn motorische ontwikkeling hé.

Al maanden spreken we er van… deze zomer hé.. jaja mama! Al weken was ik hints aan het geven, zou je niet eens proberen op x zijn fietsje, moet mama de wieltjes van je fiets halen, …. telkens een categoriek neen mama ik durf niet. Al wist hij dat er een hele grote beloning aan vast hing :-).

En kijk…. vanmiddag ga ik Tiemen afhalen op school, weer een opvangdagje want juf was weer eens ziek. En ze hadden mogen rondfietsen op school in de namiddag… en hij had de fiets met twee wielen van een vriendje mogen proberen… en ’t was gelukt. Hij blonk. Van trots. Mama blonk ook. Ook van trots.

Thuisgekomen haalde peter Jeroen de zijwieltjes van het fietsje, Tiemen stapte op, zette aan en hoppa weg was hij….

Mijn grote jongen… niet te geloven dat we zo ver al zijn.. alleen fietsen zeg. Ma gow jong. En vanavond viel plos mijn euro dat ik hier na de zomervakantie al een vijfjarige rondlopen heb. Ongelooflijk hoe vlug die 5 jaar voorbijgevlogen zijn….

En morgen gaat het linea recta richting winkel. En krijgt de grote jongen zoals beloofd een spliksplinternieuwe fiets. Dik verdiend!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op FIER!

  1. Een mijlpaal ! Bravo 😛

  2. jessiedior zegt:

    2 dikke duimen voor Tiemen!!!

Geef een reactie

