Blote benen

U las het misschien in de krant of op facebook, of u volgt misschien, net als ik, de blog van Nike. Een nieuw leuk initiatief, u leest er hier alles over!

En ik doe mee… a ja, ik vind dat wel leuk zo bij tijd en wijl een uitdagingske. Remember mijn veertigdagenzonderfrisfrank. (trouwens ik hou mij aan mijn woord hé.. ik drink énkel nog een glas frisdrank bij fastfood).

Ik ben absoluut een broekenmens. Geef mij een jeans en ik ben content. Wreed gemakkelijk, ge kunt dat met àlles combineren. En comfortabel dat ook. En gemakkelijk had ik dat al gezegd? Ik draag niet zo graag rokskes, niet omdat ik een benencomplex heb of zo, daar geef ik niet om (spataders check, littekens check, weerbarstige haartjes check, melkflessen check hm… ik beantwoord precies goed aan het profiel :-)), gewoon ik draag liever broeken.

Maar kijk, ik vind het een leuk intiatief en vooral niks moet alles mag. Dus ik ga mijn best doen om toch tenminste de helft van de maand blote benen te laten zien. 15 dagen…

En om vollédig voorbereid te zijn ging ik vandaag shoppen! (het perfecte excuus ha!). Want mijn kast telt nu eenmaal heel weinig blotebenendinges. Er is één kleedje dat ik wel eens draag om te gaan werken, ééntje dat ik draag als het dertig graden en meer is en dan nog een verloren gelopen rokje… dus om mijn motivatie hoog te houden de komende maand was aanvulling van doen!

ik heb een paar winkels gedaan en gezocht naar rokjes die ik écht ga willen dragen, nie simpel. De meeste zijn gewoon te kort. ik bedoel er zijn hier wel al 41 levensjaren gepasseerd, er heeft niemand zakens met bloot vlees boven de knie. En ik moest toch ook een beetje rekening houden met wat er in mijn kleerkast hangt van bovenstukken hé..

ik kwam uiteindelijk uit bij volgende drie rokskes, alledrie tot net onder de knie:

  • een gewoon donkerblauw recht jeansrokske
  • een donkerblauw linnen rokje, beetje uitloopmodel met knopen op de voorkant
  • een groen/wit/blauw bedrukt elastische stof rokske, wrééd comfortabel, mijn persoonlijke favoriet!

 

Voilà ik ben er klaar voor denk ik… u krijgt updates naturellement!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Blote benen

  1. Ik heb het ook zien staan in de krant. Hopelijk blijft het wat mooi weer, want anders is het maar frisjes, zo met blote benen!

  2. Nathalie zegt:

    voila, hier waren het blote benen vandaag :)) Hoewel ik me 5kg toch comfortabelder voelde met blote benen zulle..

  3. Marleen zegt:

    Ik moet u dringend eens tegenkomen in de crèche!

Geef een reactie

