ne zaterdag…

Op deze zaterdag

  • las ik de weekendkrant al eens volledig door voor de dochter besloot om ook wakker te worden #marmotje#
  • stond ik met bloeddonkerrode kaken in een supermarkt nadat mijn zoon de helft van de winkelinrichting afgebroken had voor ne volle winkel – alle kassen open u kent het wel – en trotseerde ik alle beschuldigende blikken van mompelende – onhandelbare kinders, slechte moeder, OMG, enfin u kent het ook  – medemensen. Ik moest wel want ik stond aan de laatste kassa helaas. Grmpl.
  • maakte ik doodgewoon spinaziepatatjes met worst
  • keek ik naar het huwelijk van Regi & Elke. Sew me… Schoon… echt schoon. Mijne zoon is nen echte vent want hij vond het ‘gelijk belle en het beest hé mama’. Yeppers. ik vraag me nu al de ganse tijd af wie dan belle is en wie het beest. Hi….Hi.
  • had de zoon zo ongeveer…. eens denken….. een woede aanvalleke of 5,6,7? ik ben de tel kwijtgeraakt. Mannekes. Om zot te worden.
  • werd er een zandvrouwtje gesignaleerd op ons terras…. na grondig onderzoek en gebadder en gepoets en geschuur bleek het om mijn dochter te gaan. Hm.
  • was ik de ganse dag zo ongeveer opnieuw in gedachten bij K. een mama die het héél lastig heeft momenteel. Ze kreeg onverwacht een downkindje. Zeer herkenbaar. Als je dit leest K…. je staat er niet alleen voor. Echt niet.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

