blote benen en al…

Owkay, 1/3 van de maand is voorbij… tijd voor een evaluatie. ik heb welgeteld 3 keer benen getoond tot hiertoe… de eerste dag, vrijdag en vandaag. Vrijdag overdag niet maar ’s avonds moest ik naar een feessssjjeeeuuuh (zie verder) en ik had een kleedje aan van 18u tot  euhm 3 uur ’s morgens dus dat telt voor nen dag hé…

Vrijdag dus… zonder al te veel te zeggen over mijn werkomgeving :-), wij geven in juni altijd een feestje. Ik moet dan werken bien sur maar het is ook wel een beetje feest, want de laatste externe opdracht van het jaar voor ons tot we er in september weer invliegen (pas op ik moet gans de zomer voorbereiden hé ’t is niet dat ik nu drie maand congé heb… helaas). maar bon, ’t is dus een beetje hét event van het jaar voor ons en dan wil een mens er toch een béétje presentabel uitzien hé…

Awel ik ben voor de eerste keer van mijn leven ne winkel binnengestapt en heb gezegd: ik moet naar een feest, ik moet werken dus tmoet een beetje deftig en comfortabel zijn, tkan vriezen of dertig graden zijn, dat is mijn budget: kleed mij!

Waarop da madammeken mij van kop tot teen bekeek, mij de kleedkamer instuurde en 5 minuten later met 3 outfits verscheen. Die ik allemaal gepast heb en waar er één sebiet uitsprong. Pas op de twee andere zouden ook gekund hebben zenne.. maar dat kleedje dat eruitsprong, hm hm. ik peins niet dat ik het anders zélf uit het rek gehaald zou hebben. Nagel op de kop en ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad over mijn outfit als vrijdag. missie geslaagd dus en vooral: voor herhaling vatbaar.

En ik zal hier dus zwaar reclame maken :-): dank u lola & liza uit het shoppingcenter aan de Zuid!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op blote benen en al…

  1. Hilde zegt:

    FOTO! FOTO!

  2. Jessie zegt:

    Ik heb al flink de hele maand volgehouden hoor, met veel “kiekevlees” en veel kou aan mijn billekes :-(, niet te doen ons belgelandje maar ik zou toch niet willen ruilen met landen waar tornado’s, orkanen of zware hittegolven de bovenhand hebben!

Geef een reactie

