dingen die ik met u wil delen 2012/10

  • dat het hier weer van kommer en kwel is met de poetshulp 😦
  • dat ik net tot de vaststelling kwam dat ik een stuk minder belastingen terugtrek dan vorig jaar 😦 en terzelfdertijd ontdekte dat ik hier nog een berg rekeningen te betalen had..
  • dat u van mij een verslag tegoed heeft van een schoolbezoek in het bijzonder onderwijs 🙂 (twas een positief bezoek dat kan ik u alvast verklappen)
  • dat mijn sloebertje-dochter mij een beetje voor de gek houdt de laatste weken en stapt als ik het niet zie…. al heeft ze dat de laatste dagen ruimschoots goedgemaakt door in de crèche naar mij toe te komen stappen ipv kruipen #blink# en ook wel #smelt#
  • dat het niet goed gaat met een paar van mijn voornemens… o.a. mijn poekieproject blijft steken (haha hébt u ‘m een haakproject dat blijft steken… ik ben zoooooo grappig als ik moe ben), mijn telefoontje naar de tandarts blijft ook steken, nochtans ik heb het er eigenlijk wel op want verschillende mensen nu al raadden mij dezelfde madam aan, ook voor de kindjes trouwens. Eerst ontbrak het me aan tijd en nu aan moed om te bellen en te gaan..
  • dat ik al ferm aan het aftellen ben… nog 4 weken werken.. en dan drie weken “rust”
  • dat er nog hééél eerlijke mensen op deze wereld rondlopen.. ik was een aantal weken geleden mijn maaltijdcheques verloren en dit weekend kreeg ik een mailtje van iemand die ze gevonden had en gewoon het www afgezocht had om mij te vinden…
  • dat het nu echt wel tijd wordt om te gaan slapen…
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

