Stil

Haja ik heb geen stem en koorts en vééééééééééééééél keelpijn dus geen fut om iet te verzinnen om te schrijven. Behalve dat ik ziek ben dus en oh boy ik ben gelijk nie veel ziek want deze verschrikkelijke keelpijn, ik kan het me waarlijk niet herinneren dat ik dat ooit al gehad heb. pfff.

Uw medelijden is welkom. 🙂

En waar blijft die dokter van wacht als g’m nodig hebt.

(O ja de zoon heeft ook koorts en de dochter is haar eigen snotfabriek begonnen… we zijn hier zeer gezond wij. Grmpl. )

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Stil

  1. Eilish zegt:

    Medelijden ? Ocharme gij dutske, dat het maar snel beter wordt.
    Ik kan me bij zo een situatie iets voorstellen, moeder is ziek, en alles loopt in het honderd …
    Van harte beterschap, echt ! gemeend !

  2. kientjes zegt:

    Het is dan ook hoogzomer he…

  3. Lies zegt:

    Beterschap! En medelijden!

Geef een reactie

