Langzaam beter

“maar madam…. uw keel ziet bloedrood en staat vol  witte uitslag…. twas misschien beter geweest als ge een beetje vlugger naar de dokter geweest was”

Tja kijk een mens heeft altijd andere dinges te doen..

Maar bon we zijn 6 AB pillen en -tig ontstekingsremmers en pijnstillers later en we voelen ons weer een beetje mens. Ik heb vandaag mijn kinders in de crèche en op school binnengegooid en heb mezelf id zetel gegooid en heb een ganse dag gecouchpotatoed of zoiet. ‘The Young Victoria’ (idd mijn adoratie voor Koningshuizen kende weer een topmoment) en ‘Aanrijding in Moskou’ (nog eens omdat ik het zo grappig herkenbaar vind, de locatie dan hé gezien ik toch 8 jaar in Ledeberg city gewoond heb) heb ik uitgekeken. En ik heb kok jeroen een zeer lekker desserke zien klaarmaken, iets met aardbeien en een rabarbersoepken njammie, ik heb genoteerd dat de bridzilla’s van deze wereld er nog fanatieker op geworden zijn en heb gelachen met Ben zijn flauwe moppen.

Ik teken morgen voor nog zo’n dagske. Met liefst nog een beetje minder keelpijn. Want Magnums, beste mensen, ge geraakt dat beu. Maar magnums en ijsblokjes waren zowat het enige wat hielp tegen die verdomde keelpijn. Nu ik eraan denk, tijd voor mijn volgend literke ijswater….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Langzaam beter

  1. Veel beterschap! Hopelijk kun je morgen voluit genieten van wat dolce farniente, zonder de keelpijn dan.

  2. Heb The Young Victoria ook gezien … de moeite! Fijn dat het al wat beter gaat !

  3. KittyD zegt:

    veel beterschap!
    hm, die magnums en ijsblokjes moet ik toch eens onthouden, zou daar nu zelf niet direct aan denken bij keelpijn

  4. maaike zegt:

    ze zouden moeders moeten verplichten af en toe eens zo een dagje in te lassen 🙂
    zou ons veel deugd doen

Geef een reactie

