Grote jongens….

Mijne zoon voelt zich plots een echte grote jongen. Sinds enkele weken plast hij rechtstaand….. jaja.  🙂 Ik had al gemerkt dat er af en toe wel eens iets naast het toilet terechtkwam dus ik hem streng toegesproken: de bril omhoog doen en als je gedaan hebt de bril ook weer omlaag! Zegt de zoon ‘maar mama ik mik altijd op de boekjes!’ (nvdr: we hebben naast het toilet een lectuurbak staan – enfin we hàdden een lectuurbak staan :-))

Tiemen krijgt elke week van oma en opa een zakcentje. Meestal gaat dat in de spaarpot maar af en toe mag hij daar eens een zottigheid mee doen zoals zo een bal draaien uit een machien van dendelheis. Vanmiddag dus ook. Hij ziet zijne peter zijn portefeuille in de achterzak van zijn broek steken. Tiemen denk aha ikke ook! Dus hij haalt zijn portefeuille, steekt de cent er in en probeert de portefeuille ook in zijn achterzak te steken. Het lukt niet. Tiemen: ‘ah dan zal ik de portefeullie bij mijn pliesiewiesie steken hé’. 🙂 Ik peins dat ze bij dendelheis raar gaan gekeken hebben ….

ah en grote jongens zeggen blijkbaar ook dat mama’s saai zijn. Puh!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Grote jongens….

  1. missfolies zegt:

    LOL @ mikken op de boekjes. Mijn zoon mikt tegenwoordig op mij. 😉

  2. KittyD zegt:

    lol, die kinderen toch hé 🙂

Geef een reactie

