Afscheid van een generatie

Ik was 22 of 23 toen ik ze thuisbracht: een klein wit pluizebolleke kat: pluisje werd dan ook haar naam. Pluisje bracht al vlug kinders voort en de tweede nest werd niet weggegeven maar gehouden. 6 weken oud waren Bonnie & Clyde toen ze met mij meegingen toen ik alleen ging wonen. Zusje Speedy mocht haar mama gezelschap houden.

Dik twee jaar geleden nam ik afscheid van mijn 2 schatten, op 14 dagen tijd waren ze allebei wèg. Eerst Clyde, daarna Bonnie. Een paar maand later gaf ook mama Pluis de geest. En gisteren was het de beurt aan zusje Speedy… het einde van een sterk geslacht. Nu zijn ze weer allemaal samen.

Veel plezier daar in de poezenhemel!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

