Blote benen: the end

ik was u nog een update verschuldigd niewaar. Ik had in juni 11 keer blote benen! Ik heb mijn doel (15) dus niet gehaald maar er zijn redenen…. 🙂

Vooreerst heeft de Frank het zélf gezegd: het was te koud en te nat in juni. En ja ik weet het ik rij overal met de auto naartoe en de langste eind te voet die ik zo tijdens de week meestal doe is op tiemen zijn school het hele eind naar de kleuterschool achteraan maar toch… blote benen als het giet en 12 graden is. Nope.

En daarbij kamp ik nu toch al een week of twee met een of andere stoeme bacterie die het op m’n keel gemunt heeft. Ik hoor het u zeggen: uw keel, uw keel wat heeft dat van doen met blote benen. Awel alles. want als ik het gevoel heb alsof er iemand constant met een mes in mijn keel zit te koteren dan wil ik mezelf kunnen wentelen in zelfmedelijden en lekkere warme joggingbroeken dragen, liefst nog onder een dekentje in de zetel.

Maar bon, ik geef mezelf toch een halve dikke duim want ik ben zekers als het niet voor dit blotebenenproject geweest was, dat ik misschien 2 of 3 keer een rokske zou aangedaan hebben… dus toch nen effort gedaan.

Enn weet je nu wat het strafste van al is, u herinnert zich mijn rokskesshoppingtrip… de rok die mijn absolute favoriet was de donkerblauwe met de groene en witte bollen… ik heb die nog geen enkele keer aangehad. Tssss. Dringend eens doen toch!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

