Vanalles en nog…

Ik val waarschijnlijk in herhaling en ik wéét dat ik niet alleen ben maar mensen het is druk. Ik weet gelijk nie wat eerst gedaan. Vanavond bv heb ik afgewassen, de keuken wat opgeruimd en gedweild en dan kom ik in de woonkamer en dat ziet er hier precies uit als een stort. (Ik vraag me af is dat bij andere mensen ook zo dat er altijd érgens rommel ligt, dat het nooit eens volledig opgeruimd geraakt?) Pfff.

Ik ben bezig met de hospitalisatie van maren van eind 2011/begin 2012 administratief af te handelen (aaaaarrrghhhh verzekeringsmaatschappijen die dwars liggen) , ik moet dringend de foto’s van de laatste 7 maand sorteren en doorsturen om eens af te printen, ik moet eens beginnen aan een lijstje van wat we allemaal op vakantie gaan meenemen, ik zou graag nog eens op babybezoek gaan bij schattige Lily voor we vertrekken, ik ben gastvrouw voor een tupperware avond volgende week dus er zal hier best nog wat opgeruimd en gepoetst worden, én ik moet nog een week gaan werken waar het ook pokkedruk is (a ja).

A ja ik zou bijna vergeten dat ik ook nog een dochter heb die al een kleine week last heeft van haar buikje en regelmatig niet alleen de pamper vult maar ook haar kleren en zichzelf en ik dus telkens dochter bad in kan zetten, kleren, lakens etc in de wasmachien kan gooien. En opnieuw. En opnieuw.

En dan zegt de dokter: tja die bacterie in je keel gaat écht alleen maar vollédig verdwijnen als je wat uitgeruster bent dus een paar weken wat nachtjes van zeker 8 maar liefst 9 uur zijn aan te raden.

En dan ben ik vollédig in de ban van de Hongerspelen-trilogie en wil ik eigenlijk alleen maar lezen lezen lezen….

Ergens is er een contradictie…. 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

