Ergernissen

  • dat de Plopsa historie nog altijd geen deftige oplossing heeft bijvoorbeeld, een dagelijkse ergernis voor mij. Hun tussenoplossing is van bedenkelijk allooi, o ik ben ervan overtuigd dat ze het allemaal goed bedoelden (ahaum) maar er moet echt zo vlug mogelijk een goede definitieve oplossing komen. Een warme oproep aan alle partijen om dit niet te laten aanslepen!
  • dat wéééér. Maar mensen toch. ik ben de eerste niet en ook de laatste niet die erover gaat zagen maar komaan zeg. Het is zomer! Wat zeg ik het schoonste is er al vanaf… want de zon is al een maand terug aan het dalen, de dagen worden al korter, lange avonden op het terras kunnen we sowieso al vergeten voor dit jaar. Mijne zoon droomt ervan om volgende week op blote voeten op het strand schelpjes te zoeken, van met zijn visnet krabjes te vangen in de zee, van op een terrasje ijsjes te eten. Mama droomt ervan om ’s avonds doodvermoeide zongebruinde en naar aftersun riekende kinders in bed te steken. Neen dus. Ik ben vanmiddag dan toch maar regenbotjes maatje 20 gaan kopen voor de dochter en heb het oude regenjasje van broer uit de verkoopbox gehaald zodat de dochter niet kletsnat wordt volgende week als we ons dagelijkse wandeling in de gietende regen gaan moeten doen. Aaaarrrgghhhhh…..
  • de aanhoudende medische mallemolen waar mijn mama nu al anderhalf jaar mee te maken heeft. Er is geen einde daar ben ik ondertussen van overtuigd. Er leren mee leven. ‘tis allemaal gemakkelijk gezegd. Als je al anderhalf jaar aan een stuk pijn hebt waar je nauwelijks van kan slapen. Waardoor je aan huis gekluisterd zit. Waardoor je de pensioen-reisplannen compleet in het water ziet vallen. Waardoor je jezelf quasi alles moet ontzeggen. Beeld je het eens in.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

