De valiezen staan gepakt…

Zaterdag trekken we voor een weekje met ons ganse hebben en houden naar zee. Vandaag heb ik dan toch maar de koffers gepakt, na zo lang mogelijk uitstellen om te zien wat het weer brengt volgende week. En warempel, we gaan blijkbaar geluk hebben want er staan alleen maar zonnekes en witte wolkjes op de weersites! Dus kon ik de koffer vullen met shortjes en t-shirts en bikini’s en strandhanddoeken! jippiieieie! Tiemen is al weken aan het aftellen. Elke dag op het strand gaan spelen! Met zijn schepnetje in de zee vissen vangen (in zijn dromen walvissen en haaien en al :-)).

Ik heb ook onze voorraad crepepapier aangevuld om een poging te doen om papieren bloemen te maken met de kindjes. Uren heb ik als kind zitten knutselen om dan daarna op het strand met veel zorg mijn ‘winkeltje’ te maken en versieren en dan wachten op klanten. Ze kwamen altijd per twee herinner ik me. En ze kwamen eerst eens op prospectie bij de verschillende winkeltjes om pas daarna de schoonste bloem eruit te kiezen en er tientallen schelpjes voor uit te tellen. Zalige onbezorgde tijden waren dat!

Maar kijk, de geschiedenis herhaalt zich :-). Zo leuk dat ik nu zelf met mijn eigen kindjes naar zee op vakantie kan gaan. Een weekje leven zonder zorgen, zonder uurwerk, zonder moeten. Het zal nodig zijn om de batterijen weer op te laden want er wacht een zwaar jaar op het werk. Maar daar ga ik eventjes een week niet aan proberen denken!

Tot volgende week!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op De valiezen staan gepakt…

  1. Katrien zegt:

    ik hoop dat onze vakantie iets rustiger gaat zijn dan het “goed been” 🙂 maar we kijken er ook naar uit.

    • birgit189 zegt:

      de rescue kids druppels zitten in de tas en de knikkerpot en de pictogrammen gaan mee! Ik ga m een beetje laten doen de eerste dag en zien, als het nodig is heb ik alles bij…

      • Katrien zegt:

        🙂 we kijken er naar uit hoor, het gaat deugd er even tussenuit te zijn!

  2. Jessie zegt:

    Inderdaad: goede week uitgekozen! Ik hoop vanaf nu Nog harder op mooi weer volgende week! En wat een fijne herinnering zeg! Klinkt zalig!!! Enjoy!!!

  3. Oh!! Geniet ervan! Het is jullie méér dan gegund! Veel plezier…

  4. Een tof verlof gewenst !

Geef een reactie

