hippe alleenstaande mama

Haha, ik kijk net eens met welke zoektermen mensen hier op mijn blog verzeild geraken en wat zie ik staan ‘hippe alleenstaande mama’. Yep, that’s me! 🙂

Het is hier gelijk een beetje in’t slaap aan het vallen I know. Maar ik ben druk bezig met iets anders voor de moment eigenlijk. Binnenkort meer daarover.

Het leven draait hier goed door momenteel met een dochter die nu officieel de diagnose van peuterdiarree kreeg. Nie veel aan te doen mevrouw, het kan weken of maanden duren en het gaat over zijn van de éne op de andere dag. Great, ondertussen ga ik dus overal naartoe gewapend met mijn tas met pampers, vochtige doekjes, 2 x verversing van kleertjes, een vochtig washandje, een handdoek en luierzalf. En bidden, smeken en hopen we elke keer we buitenkomen dat het niet van dattem is.

De zoon heeft nog maar eens een ontstoken buikwonde, ongelooflijk maar waar. Een klein wondje opgelopen in de zandbak en bam, drie dagen later een veel grotere wonde die weer behandeld moet worden met vanalles en nog wat. Een zoon ook die extreem aanhankelijk is de laatste dagen, tranen met tuiten elke ochtend bij het afscheid in de opvang. Niet willen slapen als mama ook niet komt slapen. Met als gevolg een oververmoeide zoon want hij is nog geen enkele avond voor 21.30 uur in slaap gesukkeld uiteindelijk.

Maar hey, ik ben een hippe alleenstaande mama dus ik kan dat allemaal aan hé! 🙂

We gaan er eens goed van profiteren, van dit zomerweekend. Morgen bammekesmeeting in het verre Limburg. Met kletsende moeders en spelende kinders in veelvoud. En zondagavond gaat deze hippe alleenstaande mama op haar lappen! Aha! Dat is al héél lang geleden…

Deze H.A.M. groet u! Haha….

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op hippe alleenstaande mama

  1. Wuifje terug en veeeeel plezier gewenst !

Geef een reactie

