FB

jaja fb! facebook. ik ben zwaar fan, ik geef dat eerlijk toe. Ik zet daar statusupdates op à volonté. Wie het niet wil lezen moet er maar over lezen. ik vind da leutig om te zien wie er reageert, wat ze zeggen en soms heel soms dan zet je daar iets op en 30 reacties later gaat het over totààl iets anders. Haha.

ik zet er ook veel foto’s op. pas op hé, ik wéét heel goed welke foto’s ik daarop zet! Geen blote kindjes, geen mama in bikini, geen zatte tantes (ik heb geen zatte tantes :-)), Maar kijk ik stoef graag met mijn nageslacht dus bij elke gelegenheid wordt het fototoestel bovengehaald en tot spijt van wie het benijdt ik deel ze op fb. Sew me.

En ik babbel. Jaja. Ik zit ondertussen in ne groep of 14,15. De ene al actiever dan de andere maar er zijn er een paar héél actieve dus. In de ene babbel ik gewoon om te babbelen. Met mensen die ik totààl niet ken maar die het ook leuk vinden om een babbelke te slaan over de meest uiteenlopende onderwerpen. Zo toonden wij deze week onze kleerkasten aan mekaar en gaven we mekaar tips over hoe je kinderkleertjes best organiseert. Dat is dus echt nuttig hé! Vanavond vroeg ik peptalk en kreeg ik peptalk én een geweldig idee voor mijne column in Tripliek.

In een ander groepje gaat het over onze speciale kindjes. Daar heb ik héél veel aan. Gelijkgestemde zielen. In nog een ander groepje kan ik mijn lees-ei kwijt. In nog een ander groepke veel herkenbare verhalen over andere downkindjes. 

Ik heb dus een ongeloooooooooflijke facebook vriendenkring uitgebouwd ondertussen. Echt veel mensen die ik eigenlijk alleen via fb ken. Zot toch.

Was er een leven voor facebook? En wat voor leven was dat dan. Allé heel eerlijk, moest het nu van vandaag of morgen verdwijnen…. zou u het niet een klein beetje missen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op FB

  1. KittyD zegt:

    FB is inderdaad verslavend! En ik ben nog niet zo verslaafd als jij ;), maar zou het wel wat missen. Al zou er wel iets anders in de plaats komen…

Geef een reactie

