Masker

Ken je dat, dat je vanbinnen lichtjes aan het sterven bent maar als je iemand tegengekomt toch je breedste glimlach bovenhaalt en de immer happy energieke sociale mama bent. Ongetwijfeld. En ok, je kan dat één keer doen en dan nog eens en nog eens.

Maar ik denk dat je een probleem hebt als je elke dag, 24 uur per dag, een masker ophebt. Als de buitenwereld je toelacht en je van alle richtingen ‘ammai die is goed bezig’ hoort, maar je zelf binnenin het gevoel hebt dat je aan het verdrinken bent. In het werk, in de emoties die je niet meer weggelachen krijgt, in de zorgen die je niet meer weggedacht krijgt.

’t is tijd voor wat professionele hulp denk ik…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Masker

  1. missfolies zegt:

    Ik hoop dat je een echt luisterend oor vindt. En je dichte vrienden en familie (en je lezers) zijn ongetwijfeld even hard onder de indruk van je, ook als het masker valt. Courage!

  2. Griet zegt:

    ik hoop dat je snel de rust vindt die je nodig hebt en dat het niet langer nodig is om een masker te dragen… zoals hierboven staat hoef je op vrienden en familie (en zeker je lezers) geen indruk te maken en mogen de maskers af. veel sterkte!

  3. TheMiss zegt:

    Oei! Ik hoop dat je snel weer oprecht zo kan reageren. En ik hoop dat je voldoende mensen rond je hebt die niet verwachten dat je een masker draagt, maar die je gewoon laten zijn zoals je op dat moment bent.

  4. Wat ben je toch een sterke madam! Zo’n maskers, die wegen loodzwaar en dat houdt niemand vol. Maar om zo veel zelf-inzicht te hebben om te erkennen dat het teveel wordt én dan ook luidop aan te geven dat je hulp zal zoeken… Ik vind dat knap!
    We gaan hier keihard duimen dat de gepaste hulp jouw richting uitkomt! En dat je weer spontaan en oprecht kan lachen. Zonder maskers… Courage! x

    • zegt:

      dat komt wel in orde zenne, ben na de geboorte van maren ook een paar keer bij een psychologe geweest die me hielp om alles wat in perspectief te zien. Dat heb ik nu ook gewoon opnieuw nodig.

  5. Jessie zegt:

    Toi Toi Toi! Veel sterkte en moed! Drijf die demonen maar weg!

  6. Marijke_ zegt:

    Veel sterkte toegewenst daar!

Geef een reactie

