Blèrgh

Ken je dat zo van die dagen dat alles tegenslaat zo van de moment dat je je ogen opendoet. Awel ik heb er zo eentje vandaag.

De zoon wekte mij véél te vroeg al wenend omdat ik een stuk speelgoed weggedaan heb dat volgens hem niet mocht (nochtans samen in de doos voor de kringloop gestoken maar bon), een discussie die dus al duurt sinds gisterenavond.

Ons berghok werkt op mijn systeem, ik moet daar dringend grote kuis in houden maar de moed zinkt in mijn schoenen elke keer ik die deur opendoe en de hopen rommel, oud papier, was etc mij tegemoet stromen. Zo ook deze ochtend.

Ik erger mij dood aan het feit dat er aan school nauwelijks parkeerplaatsen zijn. Ik moet met Tiemen helemaal achteraan de school binnengaan, meegaan tot boven aan de klas dus ik ben wel efkens zoet. Ik laat Maren in de auto zitten (sew me k&g) om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Een kind alleen id auto in de buurt van school daar kijkt men niet raar van op maar wel dus als ik drie straten verder moet gaan parkeren. En neen ik  kan echt niet met de fiets gaan. Dus elke ochtend rijd ik rondjes (zeer milieuvriendelijk en al) tot er iemand wegrijdt. En we dus weer te laat zijn.

Die stoeme kettingdinges op fb daar erger ik mij vandaag ook aan. Ik heb nog geen enkel vrouw met borstkanker geweten die geholpen is omdat er op -tig profielen plots champagne of amaretto staat zenne.

En vandaag erger ik mij bijzonder aan mijn werk. Gr. Ik ga er niet over uitweiden maar er zijn aspecten van mijn job die  ik écht verfoei. Hatelijk.

Voilà, en hopelijk met het nu eens op te schrijven is het een stuk uit mijn systeem en ik kan de rest van de dag iets positiever verdergaan.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Blèrgh

  1. jessie zegt:

    Hier ook een ongelooflijke baalweek. Ik HAAT ziek zijn, zeker als de moment niet slechter gekozen zijn dan nu. Dus aan ons beiden: veel beterschap gewenst!

  2. evy zegt:

    Voila, schrijf het er maar uit!
    En als het een troost kan zijn, die kettingdinges ergeren mij ook. En dan die kettingmails die dan vol met schrijffouten staan en die ge dan moet doorsturen en dan krijgt ge ne zak geld. Ir.ri.tant!

    En kinders die niet meewerken. Vooral ’s morgens. En in de file staan terwijl ge maar 3 km van ’t school woont (en nee, ook voor mij is de fiets geen optie want mijn rit stopt niet aan de school he). En deuren van de creche die op slot gaan om 8U20 en waardoor ge dan heeeeeeel de school rond moet. Ja, zo een beetje zoals bij jou.

    Maar ondertussen hen ik geleerd dat er een moment komt dat ge dat allemaal weer kunt relativeren. Dus hou nog effe vol. Alles komt goed.

    En for now, een dikke knuffel!

  3. missfolies zegt:

    Ha ok, ik vond het al raar dat een zwangere vriendin “amaretto” als facebookstatus had. 😉 Maar je hebt inderdaad soms zo van die dagen hé… Gelukkig heb je een blog om het van je af te schrijven!

Geef een reactie

