kabbelkabbel

Het leven kabbelt hier zo maar een beetje voort momenteel. Ik zit nu al een kleine week thuis met pijn aan de onderrug en ik moet rusten. Maar ja, rusten wat is dat. Toch niet godganse dagen in de zetel liggen, hangen mag ik hopen. Want dat kan ik dus niet. Dus lees ik een beetje (oa over inclusie onderwijs vreed interessant), haal ik mijn portie films-die-je-moet-gezien-hebben een beetje in: ‘Voor altijd’ (bleit bleit, pràchtige film!) en ‘Hasta la vista’ (komisch, tragisch, raar) heb ik al gezien en ‘de helaasheid der dingen’ is voor morgen :-). En verder doe ik mijn huishouden, beetje strijken, beetje wassen, beetje koken. Ik heb collect & go ontdekt, a ha ik moest wel want ik mag niet heffen dus bestelde ik en liet iemand anders het sleurwerk doen (dank u broertje).

Het is ook rustiger voor de kindjes, mama moet niet op tijd op het werk zijn dus is het ’s morgens wat kalmer aan en ’s avonds wat vroeger uit de opvang en wat meer speeltijd thuis nog. En voor 1 keer was er geen stress toen vorige vrijdag bleek dat de dochter zich toch echt maar minnetjes voelde en een extra dagje thuis bij mama wel deugd ging doen (en een portie ab ook natuurlijk).

Bon, ‘tis dat het efkens van moeten is want moeder is niet van het zittende soort. Nog 2 dagen en dan moet de rugpijn over zijn en ga ik terug werken. Back to the real world.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op kabbelkabbel

  1. jessie zegt:

    Herkenbaar, inderdaad! Ik zou ook nog wat films willen inhalen, maar sinds ik kinderen heb, heb ik dus geen geduld meer om een hele film uit te kijken. Echt niet fijn, maar het lukt mij echt niet :-s

  2. Lies zegt:

    Dat lezen over inclusie staat hier ook op het to do lijstje. Is er literatuur die je me al kan aanraden?
    Veel beterschap trouwens met de rug en geniet maar eens van dat gekabbel!

  3. Aiai… Veel beterschap!!! Zo’n verplichte platte rust is nooit leuk, maar hoe vervelend ook, de dokters weten het meestal toch écht beter :-). Probeer er inderdaad maar het beste van te maken! Hopelijk ben je gauw verlost van de pijn…

  4. Oei, veel beterschap en geniet van de gedwongen rust, ’t kan al eens deugd doen!

  5. Pe zegt:

    veel beterschap!

Geef een reactie

