dingen die ik met u wil delen 2012/11

  • dat het lang geleden is deze rubriek
  • dat de dochter uitzinnig van vreugde ‘potjeuuuuuuuuuuh’ roept als ik vraag of ze pipi moet doen, naar de wc crost, op het potje gaat zitten, vrolijk 2 liedjes met de mama zingt en vervolgens weigert te plassen. Ergens is er iets fout gelopen want  miss verstaat onder ‘pipi doen’ duidelijk ‘liedjes zingen’.
  • dat miss ziek is, randje longontsteking en mama weer stress heeft
  • dat de zoon zijn doofheid van de afgelopen week te maken heeft met een verborgen oorontsteking en ook hij aan de ab zal moeten
  • dat de mama op drie dagen tijd 2 zware buikgriepaanvallen kreeg, allé krijgt want nummer twee is nog volop aan de gang.
  • dat ik daarnet bijna onder mijn stoel lag vh lachen toen ik nog eens naar de zoektermen keek waarmee men hier terecht komt: “regenbotjes voor honden” .  No kidding.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

