dingen die ik met u wil delen 2012/12

  • vermits het al lang geleden was deze rubriek 2 kort op elkaar 🙂
  • dat wij dit weekend ook van fotoshoot deden bij deze fotografe: al lang goesting om dat eens te doen, voor het goede doel én op 5 min van waar wij wonen… aanbod waar ik geen neen op kon zeggen.
  • dat Maren het presteert om een weekend lang niks te drinken. Kopken uitwerken. Aaaaaarrrgghhhhhh…. mama krijgt daar stresssss van!
  • dat Tiemen een vrij zelfstandig kind is voor zijn leeftijd zag ik deze ochtend, toen ik meeging als ‘zwemmama’ met de derde kleuterklas
  • dat Maren haar ziekzijn (luchtwegtoestanden) mijn agenda serieus belast: kinésessies, controle bij de huisarts, aerosollen… hier een kwartierken, daar een kwartierken maar dat loopt op! En ik had al geen tijd…. maar bon àlles om het ziekenhuismonster buiten te houden dit jaar heb ik me voorgenomen!
  • dat mijn mama morgen alweer voor een operatie van de waarheid staat. Alle duimen omhoog dat ze eens geluk mag hebben deze keer..
  • dat ik het niet leuk vindt om in het halfdonker ‘smorgens te vertrekken en in het halfdonker ’s avonds thuis te komen..en binnen enkele weken zal het volledig donker zijn :-(. Ik hààt de winter.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

