van reorganisatie

Ik moèst reorganiseren want

  • de legobak barstte uit zijn voegen
  • de dochter schept er een onnoemelijk plezier in om mijn glazenkast te openen en met de inhoud ervan te beginnen gooien..
  • er komt een lading Sintspeelgoed op mij af om u tegen te zeggen (en dan is het nog Kerst, Nieuwjaar én Marens verjaardag).

Dus reorganiseerde ik de hoekkast in de keuken zodat daar plaats kwam voor ons servies. Verhuisde ik het servies waardoor er plaats kwam in de keuken voor al mijn glazen.  Kwam er een kast vrij in de living waar ik de puzzels efkens geparkeerd heb (en ga bekijken of zus die even interessant vindt om mee te gooien). Daardoor kwam er een vak vrij in de speelgoedkast van Tiemen, kon ik de lego in een grotere bak steken en in dat vak zetten. In de oude legobak kon ik dan alle playmobil-die-geen-ridder is kwijt waardoor de smurf-dino-ventjes bak niet meer overstroomt. Kwam er nog een bak vrij waar zus haar beginnende barbiecollectie in terecht kan.  Verhuisde ik de houten blokkenbak terug naar de speelgoedkast boven zodat er in Maren haar speelgoed kast alvast ook een leeg vak is. Volgt u nog? 🙂

En ontdekte ik dat er eigenlijk best nog veel plaats is in de kasten in de kinderkamer om speelgoed te parkeren. En dat er nog een aantal dingen zijn waar ik de grote verdwijntruc op kan toepassen ;-).

Nu nog een oplossing vinden voor onze kinderboekenbibliotheek want die barst ook uit zijn voegen. ’t is dat ik niet echt goed durf te boren in de muren van ons huurhuis want anders wist ik het wel! Onze salontafel is eigelijk wel aan vernieuwing toe, mss moet ik op zoek gaan naar zoiets als meter H. heeft, met schuiven in waar de boekjes gewoon inkunnen. Altijd bij de hand en toch properkes weg!Of had u nog leuke tips om kinderboekjes onder controle te houden?  (ja ik weet het niet kopen is een oplossing, sinds we naar de bib gaan is dat ook fel verminderd maar ik vind dat zo leuk hé al die kinderboekjes…)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op van reorganisatie

  1. Sharmayne zegt:

    Het is wat met dat speelgoed …

  2. Vorige week zaterdag met kleine meid naar Ikea geweest. Om een hele kar vol te laden met opbergmanden en opbergdozen en opbergkoffers en opberg-wat-heb-je-nog-meer… Wij zijn helemaal klaar voor de sint :-).
    Of toch bijna. Er staat ook nog een tripje naar de zolder gepland: Kerstboom van de zolder en babyspeelgoed er op :-).

Geef een reactie

